čtvrtek 16. února 2017

Kdysi jsem si pravidelně kupovala


časopisy o vaření. 
Moje sbírka není nějak veliká, ale občas k nim nějaký ten nový kousek přibude.
Velikou výhodou je, že obsah těchto časopisů nikdy nezestárne. Inspirace k vaření se totiž hodí vždycky, zvláště když, jako u nás doma, se vaří denně.
Protože jsem nyní nemocná (tělo i duše mi vypověděly službu) a ležím doma, tak mám čas si v těchto krásných časopisech listovat ☺,  při běžném pracovním zápřahu na to tolik času bohužel nemám.





S nadcházejícím jarem a Velikonocemi zase objevuji zapomenuté recepty. 





 Také už mě zaměstnává přemýšlení nad tím, co budeme letos vysévat na zahrádce. Chtěla bych zkusit divoká rajčata. Ta by byla pro nás novinkou. Ale samozřejmě zůstaneme i u osvědčené klasiky - cibule, mrkev, pórek, fazolky, hrách, cukety, dýně a ředkvičky...akorát celer mi nevyroste do požadované velikosti, a to i když ho zalévám jak divá ☺tak nevím, kde dělám chybu ☺






„Přísně vzato je jen jeden druh knih, který zvětšuje štěstí na zemi - kuchařské knihy.“
Joseph Conrad

Přeji Vám všem krásné ☼ odpoledne.
Mějte se fajn!

M.



14 komentářů:

  1. Marti, také se kurýruji :o), rýma a kašel si mne bohužel také již našli. Přemýšlela jsem zda jsem si někdy koupila časopis o vaření a zjistila jsem, že pouze asi 4 o vánočním cukroví, které mám uschované.
    My na zahrádce také pěstujeme takový základ a z kořenové zeleniny jsem si loni zasadila 6 celerů na zkoušku, zalévala hojně, ale nijak velké nenarostly, určitě ne do takové velikosti jako když je koupíme v obchodě. Asi je máme bez té chemie :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, děkuji za milá slůvka. Brzy se vykurýruj, ahoj, M.

      Vymazat
  2. Jéjda,Marti....přeji brzké uzdravení,ono takovéhle odpočinutí asi Tvůj "celý člověk" opravdu potřeboval a tak si o ně řekl..
    Občas si taky někdy koupím ty pestré obrázky o vaření,no přiznám se,že většinou podle titulní strany:-)
    No a skutek občas i utek...
    Dle daných možností,hezké odpoledne,s pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. óóó, jak je mi to povědomé. Kuchařky jsou nejlepší detektivky. Vždy s napětím čekám a představuji si co asi ze surovin vznikne :-) Přeji brzké uzdravení a spoustu času na vaření :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, hlavne skoré uzdravenie Ti prajem. Mať čas si takto polistovať v časopisoch sa hodí, to máš pravdu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, máš pravdu, tahle literatura nezestárne a nezevšední :o)
    Přeji hodně odpočinku a rychlé uzdravení!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Brzo se uzdrav. V receptech listuji také ráda, v poslední době hlavně na různých blozích, i když pár papírových kuchařek se u nás taky najde. Časopisy moc nekupuju, jen si občas beru Albert nebo Gusto (z Billy) - jako takovou listovací inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, hlavně brzké uzdravení ať máš chuť a čas připravovat ty dobroty podle časopisu :-) Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
  8. Martí, přidávám se s přáním brzkého uzdravení. Pěstovat budeme taky klasiku, hlavně se těším na maliny, mlsání téměř bez práce :o) Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. DĚVČÁTKA, VŠEM VÁM VELMI PĚKNĚ DĚKUJI ZA KOMENTÁŘE. MĚJTE HEZKÝ NOVÝ TÝDEN,MARTINA♥

    OdpovědětVymazat
  10. Marti a víš kde se dají sehnat semínka těch divokých rajčat?
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to právě nevím. Spoléhám na farmářský trh v Praze Holešovicích. M.

      Vymazat
  11. Přeji ať je brzo lépe. Na jarní výsev se také těším. Já tedy sázím na online shopy se semínky, tak se toho najde spousta :)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...