sobota 1. října 2016

Útulný ŘÍJEN



Kéž by byl ŘÍJEN tak krásný, jako minulé dny zářijové.

Zdravím Vás všechny v prvním říjnovém podvečeru.



Celé dnešní odpoledne jsme s manželem věnovali práci na zahrádce. 
Spoustu podzimních úprav jsme už zvládli v minulých dnech, ale vždy se najde něco, co je ještě potřeba dodělat. Také prádlo venku krásně schne. Od mnoha lidí slyším, jak skvělá věc je sušička na prádlo. No ... věřím tomu, že v zimě bych ji také využila, ale vlastně neznám nic voňavějšího, než je prádlo usušené venku na slunci.


Pro dnešní dekoraci jsem "očesala" z našeho vzrostlého doubku žaludy
Jsou hezky velké a tak fotogenické ☺ 
Také travina s bobulkami vše příjemně dolaďuje. Vlastně jsou to jen takové obyčejnosti, ale ty se mi právě líbí úplně ze všeho nejvíc.
Interiér vkusně doplňují, nedráždí, jsou příjemné pro oko.

Moje milé čtenářky, přeji vám pohodový zbytek víkendu a někdy v říjnu ahoj!

M.





18 komentářů:

  1. Krásné fotky Martinko. U nás se dnes uklízelo a peklo. Zpracovávala jsem dýně, tak mi začínají dýňové hody :-) Přeju krásný víkend - tedy už spíš sobotní podvečer a neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko, dopoledne jsme také pekli. Manžel dělá ten nejskvělejší jablečný štrůdl. No a já mu vše připravuji a odklízím, co už nepotřebuje ☺
      Pa pa M.

      Vymazat
  2. Marti, moc pekne, a souhlasim, tyhle dekorace jsou bajecne, dnes jsem si take pro neco dosla:-). A i praci na zahrade jsem nejakou udelala. Takze hezky a klidny vecer u strudlu od manzela preji, ten ja mit nebudu:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám , že se to tvoje přání splní a bude ještě krásně. Opět musím pochválit tvoje krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Evi, nevím. Dneska nám podzim ukázal svou pravou tvář, myslím ☺
      Pa M.

      Vymazat
  4. Moc hezké fotky :-) Štrúdl si možná zítra upeču :-)) Sušičku používám jenom v zimě, v létě se nechci ošidit právě o to sluníčko a trvalo mi dva roky, než jsem ji "přijala". Teď už na ni v zimě nedám dopustit :-)) Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, děkuji za tvá slova.
      Přeji hezké říjnové dny, M.

      Vymazat
  5. Přeji i tobě krásné dny. Štrůdl si nedám,ne že bych ho neměla ráda, důvod je prostý...nemám jablka :o), ale Kladdkaka byla taky výborná....
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, musela jsem si zjistit, co je Kladdkaka...ale už to vím ☺
      Měj se prima, M.

      Vymazat
  6. Martinko, jsem tu zase a jdu ti pochválit nádherné podzimní fotky!
    A s tou sušičkou to mám tak - uvažuji o ní vždycky v zimě, dokud to jde, suším na zahradě a stejně jako ty miluji tu vůni...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, krásně jsi přírodní dekorace nafotila.I já věřím, že zase přijdou příjemné podzimní dny a ne takové jako je ten dnešní.
    Měj se moc hezky, pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ahojky a děkuji.
      Doufám, že se máš dobře a je ti dobře ♥
      Pa pa M.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Děkuji moc, a to i za pozvání na váš krásný blog.
      M.

      Vymazat
  9. Už som niekde písala že túžim po žaluďoch , chcela by som ich použiť do venceka, ale nejak stromy nie sú, musím do lesa. Pekné fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky už máme sušičku a jsem naprosto nadšená, takže doporučuji :-) . Nejen, že nemusím prádlo věšet, ale už ani nežehlím :-) . Ze sušičky je prádlo krásně rovné :-) . Občas přejedu akorát košile nebo něco, co je zmačkané napařovačem , ale to je otázka chvíle, takže díky sušičce ušetřím hodně času :-) .

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...