čtvrtek 29. září 2016

Kde jinde, než právě tady


na blogu 
Moji šťastní andělé 

by se měl připomenout svátek tří archandělů
Michaela, Gabriela a Rafaela






Tento svátek, připadající právě na dnešní den 
29. září, "oslavuje anděly jako prostředníky mezi tajemným a vše převyšujícím Bohem na jedné straně a lidskými dějinami a lidskými životy na straně druhé. Díky andělům můžeme vidět a vnímat spásnou přítomnost věčného a nekonečného Boha mezi námi." Toliko citace.





Víte, já si myslím, že lidem v dnešním světě chybí víra. Myslím tím víra v NĚCO. Nemusí to být nutně Bůh, ale věřit něčemu je pocit usnadňující život. Po celé generace byla víra naprosto neoddělitelnou součástí života lidí. Ať to byl chudák nebo pán, víra byla všudypřítomná. Já vím, namítnete, že církev často dělala téměř neodpustitelné chyby. Vím vím, za mnohé se omluvila, což ji ale v důsledku samozřejmě neomlouvá. Ale přesto jako Evropanka cítím, že křesťanské základy v sobě mám.




Nejste nikdy sami -
máte anděla, který je s vámi. 
V těch nejtemnějších okamžicích vás drží silou mezi křídly a srdcem ♥ 



Mějte krásný den

M.


14 komentářů:

  1. Martinko přesně tak!Moc hezky jsi to napsala.Souhlasím!Krásné, lepší dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s tím naprosto Marti souhlasím, napsala jsi to hezky. Věřím v NĚCO, věřím v DOBRO, věřím v LÁSKU, věřím ANDĚLŮM...
    pa Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji za tvá slůvka. I já jsem po svém věřící člověk.
      Pa M.

      Vymazat
  3. Dík moc za ponaučení, o dnešním andělském svátku jsem vůbec nevěděla. Máš pravdu, člověk potřebuje v něco věřit a vůbec to nemusí být něco abstraktního, nehmatatelného. Já jsem duší spíš pohan, věřím v sílu všeho kolem nás. Moji "andělé" se schovávají v korunách stromů a v květech rostlin, ve větru, co mi cuchá vlasy, ve vodě, která dává i bere život. Před pár stoletími by mě za to křesťané asi upálili, ale já to tak prostě cítím. Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, krásně jsi popsala svůj způsob víry.
      Měj se hezky, M.

      Vymazat
  4. Tolikrát mi pomohli, že to nemůže být jinak - věřím ... Martinko, moc hezký příspěvek. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, tak to jsem moc ráda, že ti pomohli. Mělo to tak určitě být.
      M.

      Vymazat
  5. Připojuji se k Dance a Tobě, Martino, díky moc za krásný příspěvek. Slávka

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasim, ze vira pomaha, uzdravuje, ledasco ulehcuje. Hezky pohodovy den. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, musím opravdu jen a jen souhlasit.
    Přeji příjemný podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...