pátek 3. června 2016

Luční, divoká a nádherná


jsou kvítka natrhaná k vznešeným pivoňkám.

Příjemný den Vám všem!


Každým rokem si říkám, že si v zahrádce založím nový velký pivoňkový záhon. Letos na podzim to už určitě musím zrealizovat, protože moje stařičká růžová pivoňka rostoucí pod zlatým deštěm už nemá dostatečné místo a nerada bych o ni přišla. Se sousedem jsem si domluvila, že mi odryje kousek tmavě vínové a ještě bych potřebovala sehnat bílou. Vím, že ve vesnici ji jedna paní má, tak ji také zkusím poprosit, zda by mi kousek věnovala.
Absolutní špičkou mezi pivoňkami jsou však tyto světle růžové se smetanovým středem. Ty já osobně považuji ze jedny z nejkrásnějších.
Doplnila jsem je nezralými obilnými klasy, bezovými květy, planými kopretinami a dalšími lučními bylinami.

Je to tak jarní, tak krásné, tak voňavé 

 


Mějte krásný ☼ víkend.

M.


8 komentářů:

  1. Martí,pivoňky jsou moje nej nej :-) a tys je proměnila v úchvatné nebe na zemi :-))))
    Hezký vikend. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pekne si to z aranzovala. Tiez tuzim po pivonkach a ešte po hortennziach. Hortenzie jedny už mám ,ale ešte by sa zišli. A tiež mám susedku čo ma všetky farby pivoniek asi vypytam.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti i já pivoňky mám moc ráda. Celkově mám v oblibě květinky našich babiček. Já mám pivoňky bílé i vínové. A pokud budeš chtít tak ti bílou na podzim kousek vykopnu a pošlu. Měj se moc hezky, pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc děkuji a asi i tvou nabídku využiji ♥
      Ozvu se na podzim ☺
      Pa M.

      Vymazat
  4. Nádherné květy.Každý rok se těším až mi vykvetou.Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko nádhera. Mám pivoňky moc ráda, na zahrádce máme krásně košaté keříky. Jen největší problém je, že přitahují mšice a ty mravence. Tím pádem se nehodí vůbec stříhat do vázy :-( A to samé s jasmínem. Tak nádherně kvete a voní na pergoli, ale zase tuna mšic :-) Krásnou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...