pátek 10. června 2016

Když nám před školou kvete TAVOLNÍK


a vytvoří kaskádovitý růžový koberec,
 je to známka kvapem se blížících prázdnin.


Letos, snad jak ještě nikdy, je vyhlížím netrpělivě.
Všechny mé kolegyně i já jsme k smrti unavené a těšíme se na odpočinek. Já osobně se nejvíc těším na TICHO. Permanentně jsme totiž v hlukovém stresu. A tak mezi kytičkami a bylinkami v přírodě, je mi dobře. 


Pár kytiček tavolníku jsme si natrhala i domů, abych měla do vázičky.


Na zítra mám pro Vás připravený příspěvek s receptem na meduňkový sirup.









Těším se.
 Mějte krásný páteční večer (ten mám nejradši ☺) a zítra ahoj.


M.

3 komentáře:

  1. Martinko, také už s kolegyněmi počítáme dny, ale nás ještě příští týden čeká inspekce :((
    Díky za krásné fotečky, i já hledám relax na zahrádce a v přírodě.
    Měj se hezky, pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, my měli inspekci v březnu. Je to vždy náročné, ale uvidíš, že dopadne dobře.
      Pa Pa M.

      Vymazat
  2. Milá Marti, u nás ve škole už se také nemůžeme dočkat, na jednu stranu se zdá červen nekonečný, na druhou si všichni říkáme, jak ten školní rok zase strašně rychle utekl... Těším se s Vámi, hlavně na Vaše bylinkovo-marmeládové období ;-). Přeji Vám, ať si ho užijete minimálně tak jako loni!
    V.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...