pondělí 15. února 2016

Po odmlce...


Krásný dobrý den Vám všem!


Zdravím Vás po opravdu dlouhé době.
Tento týden mám volno, tak se snad uvidíme častěji.
V posledních týdnech jsem měla napilno, navíc mě klátí nějaké virózy, takže chuť nebyla absolutně na nic.
A abych pravdu řekla, tak jsem byla i tvořivě vyčerpaná.

Přesto jsem udělala sádrové skořápky (Velikonoce se blíží), na které jsem se chystala už dlouho a vyzkoušela jsem i antik vajíčka. 



Mějte se fajn,

M.



26 komentářů:

  1. Moc pekna dekorace, navod na antik vajicka by nebyl? Moc diky. :-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, děkuji moc. Pokusím se návod připravit a nafotit.
      Pa M.

      Vymazat
  2. Martinko, moc se skořápky a vajíčka povedla! Přeji rychlé uzdravení a pohodový týden, Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Marti nádherné moc!Přeji klidné jarní prázdniny.-)Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuji. Já mám jarní prázdniny ve znamení kurýrování se z virózy. Ach jooo.
      M.

      Vymazat
  4. Martinko v první řadě bych ti chtěla popřát kupu zdravíčka a ať se ti daří.
    Vajíčka jsou nádherná, moc se ti povedly.
    Krásný týden, pa❤❤

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, už som rozmýšľala, čo je s Tebou. Niekedy to tak býva i u mňa. Nahromadí sa veľa práce a človek je potom unavený na nejaké dekorovanie a nedajbože na tvorivú činnosť. Tak nech Ťa takéto chvíľky nechute obchádzajú a odpočiň si cez prázdniny. Sadrové škarupinky sú jedinečné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejko, jo jo...hrůza. Jsem nějaká úplně vyčerpaná. Jak na smilování čekám na jarní paprsky.
      Přeji ti krásné dny. M.

      Vymazat
  6. Krásná inspirace,čas letí,díky za probuzení,také se mi do ničeho nechce:-)!Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dájo, děkuji ti pěkně za zprávičku. Čas letí, máš pravdu.
      M.

      Vymazat
  7. Ahoj Martinko, no už dlouho jsem vyhlížela tvůj další příspěvek :-) Také to znám, někdy se prostě člověk tvořivě vyčerpá a inspirace dojde. Ale skořápky jsou úžasné. Nejdřív jsem myslela, že máš vejce pštrosí :-) Hezký a pohodový týden, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ali, jo jo, jsem nějaká celkově unavená. A i když piju bylinky, koušu zázvor apod., tak jsem stejně ty potvory chytila. Mezi dětmi jsme prostě náchylnější. Přeji hezké předjarní dny, M.

      Vymazat
  8. Sádrové skořápky, to jsem ještě neviděla, jsou báječné. Přeji pevné zdraví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jsou úplně jednoduché, žádná věda. Pokusím se spáchat návod.
      M.

      Vymazat
  9. Martinko, jsem moc ráda, že jsi zpět a věřím, že tě čekají hezké dny.
    Skořápky i vajíčka jsou překrásné!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helinko,
      děkuji ti za milé zastavení. Měj se prima, M.

      Vymazat
  10. Marti jsem ráda, že nabíráš dech z únavy a nemocí, už mi tvé příspěvky chyběly. Uvídíš, že zase budeš plná energie.
    Skořápky by mne také lákaly, musím někde propátrat jak se dělají. A ta vajíčka jsou líbezná, opět moc hezké dekorace, jako vždy u tebe.
    Opatruj se.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji za povzbuzení.
      Zkusím nafotiti návod na skořápky a hodím ho sem.
      Měj se krásně, M.

      Vymazat
  11. Moc krásné ! Taký bych chtěla návod na antik vajíčka - jsou úžasná. Bascha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bascha, děkuji moc.
      Budu se snažit návod vložit co nejdříve.
      M.

      Vymazat
  12. Zajímavá, krásná dekorace. :-) Také se přimlouvám za návod na skořápku a vajíčko. Moc děkuji. :-)Přeji hlavně brzké uzdravení! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dagmar, děkuji za tvé zastavení. Budu se snažit návod brzy přihodit.
      M.

      Vymazat
  13. Martí, skořápky se mi líbí, taková hezká čistá podívaná :o) Jana

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...