sobota 4. července 2015

ČERNORYBÍZOVÁ s medem


je má třetí marmoška v pořadí.
S tou druhou Vás teprve seznámím...o něco později.

Přeji fajn sobotu Vám všem!


Z černorybízové marmelády vitamíny přímo skáčou ☺
Má velmi netypickou chuť, kterou navíc ozvláštňuje přidaný med.
Med máme vlastní, tchýně s tchánem jsou včelaři, takže kvalita bio je 100% zaručena.
Manžel říkal, že tato marmoška je snad nejlepší, jakou kdy jedl.
A já jsem šťastná, protože není nad spokojené strávníky ☺


Černý rybíz je velmi zdravý a řadíme ho mezi rostlinné antioxidanty. 
 Ze všech bobulových plodů má nejvyšší podíl ovocných kyselin, které aktivují látkovou výměnu.
Plody obsahují velké množství vitamínu C.
 Charakteristickou vůni dávají bobulím a listům černého rybízu některé složky, hlavně éterické silice


  Marmeláda má krásnou tmavou barvu. I to je na ní exkluzivní.

Ať už marmeládujete nebo ne, přeji vám hezký zbytek soboty.
Já jdu teď odpočívat s prázdninovou knížkou...a teď mě napadá, že jsem vás ani neseznámila se svými prázdninovými knihami. Tak to tedy musím brzy napravit. Jako obvykle jsem si vybrala něco lehčího a něco náročnějšího.

Ještě jednou AHOJ 





















Objetí všem
Martina


20 komentářů:

  1. Martinko, ty krásně džemuješ a marmeláduješ! Já zatím uvařila jen růžové želé a zavařila okurky... Mohla bych poprosit o recept, marmeládka vypadá tak lákavě - a co teprve její chuť! Děkuji a přeji krásné dny, Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Maru, děkuji ti za pochvalu. Měj se prima, Martina ☼

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, černý rybíz je výborný. Zrovna ho tady pojídám samotný, mně chutná. Mohla bych také poprosit o recept? (jarka.smetanka@seznam.cz)
    Jinak děkuji za recept na minulou marmeládu.
    Pěkný večer přeje Jarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezké dopoledne Jarko, recept jsem poslala, tak snad to vyjde.
      Pa Martina

      Vymazat
  4. Takovou marmeládu vůbec neznám. Černý rybíz je u nás doma zralý, a proto bych ji ráda zkusila, mohla bych poprosit taky o recept.
    Já teď jdu na marmeládu z červeného rybízu a bude ji opravdu hodně.
    Krásný víkend, Jitka (judith@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já mám také dost červeného rybízu, ale ten budu dělat zase trošku jinak. Máme ho rádi k bramborovým šiškám.
      Martina

      Vymazat
  5. Připojuji se k prosbám o recept, černý rybíz je na zahradě, sklenice medu ve sklepě, tak bych ji ráda zkusila udělat podle Vás. Jahodová s mátou, jahodová s rozmarýnem je už v regálech, bylo by to příjemné zpestření! Hezký den a děkuji za případný receptík. Renata z Větérky (Korbasova.Renata@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji za vaši návštěvu a recept jsem poslala na mail.
      Martina ☼

      Vymazat
  6. Martinko, marmeládu z černého rybízu miluji! Je pravda, že chuť i vůně je hodně specifická, ale pro mě prostě dokonalá, třeba do jogurtu... Škoda, že už mám navařeno, vyzkoušela bych ten med.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      do jogurtu je skvělá, máš pravdu. Ale i na chlebíku s domácím máslem je luxusní.
      Pa Martina ☼

      Vymazat
  7. Marti, to je nádhera, v tých neskutočne krásnych pohárikoch Weck. Už si ich predstavujerm krásne uložené v komore na polici. jedna báseň a o jej chuti vôbec nepochybujem. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejko,
      děkuji ti za milou zprávu.
      Měj se prima, Martina

      Vymazat
  8. Zdravím, prosila bych taky recept na (vova27@seznam.cz), vypadá skvěle. Moc chválím bylinkový seriál, je to moc povedený a inspirující nápad.
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda Tvůj blog pročítám, je to takové pohlazení po duši. Mohla bych se taky připojit s prosbou o recept. Děkuji.
    aprill@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, tak jsem dnes do černorybízové nakonec taky přidala trošku medu.
    děkuji za inspiraci
    Majka

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravim Martinko, Vase marmelady vypadaji skvele. Abych pravdu povedela, ja jeste z cerneho rybizu nikdy nejedla. Ale akorat nam dozral. Mohu se taky pridat s prosbou o navod na mailik
    heldom@seznam.cz. Dekujiiii. Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Martinko, velice ráda navštěvuji Váš úúúúžasný blog. Mohla bych se taky připojit k žádostem o recept? Pokud bych mohla ještě poprosit, tak se mi velice líbila i vaše jahodová s třešněmi.
    Moc děkuji a těším se na všechny vaše příspěvky. Marka
    email: noskova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...