pondělí 9. března 2015

Porcelánoví bílí zajíci


Ahoj Všichni!


Jdu Vás jen krátce pozdravit a poděkovat za vaši přízeň.
Velikonoce tu budu zanedlouho, tak se nám v obýváku na stolku usadili bílí, 
smějící se,
  zajíci.
Koupila jsem je minulý týden, takže jsem je měla po ruce.
Ostatní velikonoční dekorace jsou ještě uložené na půdě. Tam bych ale teď nevylezla.
Jsem ráda, že se vůbec zvednu, natož abych lezla na půdu. To fakt ne. To ještě bude muset počkat.



Mějte se všechny moc hezky. Užívejte si krásné hřejivé sluníčko.
Vyhrňte rukávy a nasávejte vitamín D.


Objetí všem
Martina


6 komentářů:

  1. Marti, zajuchům se u tebe evidentně líbí :o). Hlásí, že má ve čtvrtek sněžit, tak já nevím jestli už mám vůbec ven něco zdobit... Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, zajoši jsou kouzelní a tvé aranžmá moooc povedené.
    Měj se krásně, pa Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, on je ještě čas, hlavně aby si byla zdravá, pak stihneš všechno!
    Přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Martí, je vidět, že se už důkladně chystáš na Velikonoce. A jak s nemocí? Mě to smetlo pořádně.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi,
      mě to tedy sebralo také pořádně. Od listopadu jsem stále něco přecházela a teď se mi to pěkně vymstilo. No snad už se to bude jen zlepšovat.
      Měj se hezky, Martina

      Vymazat
  5. Jednoduche a krasne deko! Pohodovy vikend ;-)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...