středa 10. prosince 2014

LINORYT vánoční strom


Přeji krásný adventní večer Vám všem !

Asi před měsícem jsem "zaúkolovala"...lépe řečeno poprosila, svou kolegyni Míšu
 (kantorku z 1. stupně a mimochodem opravdu mimořádně výtvarně zdatnou a nápaditou),
zda by pro mě udělala vánoční linoryt.
Vybrala jsem si motiv a hlavně sehnala kousek starého lina.
Míša ho pak poctivě nahřívala u krbu, aby se do něj dalo dobře rýt.
A...
výsledek je
  úžasný.


Musím se přiznat, že já bych na to takovou trpělivost asi neměla.
I když...vyzkoušet se má všechno, tak třeba i na můj vlastní linoryt přijde řada.







Milé dámy, mějte krásné a klidné adventní dny i večery.
Včera jsem dopekla poslední druh cukrovíčka a dnes jsem konečně "potkala posledního Ježíška" ☺, tak už se také nebudu muset prodírat v obchodech. Už se budu jen "kochat".
I když musím říct, že letos jsem to zvládla poměrně dobře a v klidu.
A to stejné přeji i Vám.




Objetí všem
Martina


7 komentářů:

  1. Ty elementaristky:o)
    Moc krásná práce.

    poklidný advent, Martinko♥
    monča

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, linoryt je opravdu nádherný, už jsem ho tak 20 let nedělala...
    Upečeno mám taky, některé dárky jsou ještě na cestě, včera jsem si užila parádní blogerské setkání...
    ještě mě ledacos čeká, ale stejně jako ty - snažím se být v klidu.
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Martinko ten je parádní. Naposledy jsem zkoušela linoryt na gymplu ve výtvarce a dodnes tedy mám svůj výtvor zarámovaný a visí na zdi :-) Taky strom, ale takový ponurý, fialovo černý. Krásně máš vše sladěno, prostě paráda. Krásné dny, Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Marti připomněla jsi mi moje tvůrčí pokusy ve výtvarce pro dospělé asi před 6 lety kde jsme, mimo jiné techniky, pracovali i na linorytech s vánoční tématikou. Musí to najít. Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko,
    super stromeček.

    měj se Denisa ♥

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...