čtvrtek 4. prosince 2014

Křehoučká drobotina


Hezký dobrý den Vám všem !


Když včera přijel manžel z práce, držel v ruce dva balíčky.
Povídá: ,,Něco jsem NÁM koupil."
(všimněte si toho  NÁM, z toho mám radost největší)
,,A có, a có ?...hned jsem vyzvídala, jak malá holka."
V jedné ruce měl zelené jmelí a v druhé ruce tři křehounké skleněné andělíčky.
Moc mě potěšil, protože je koupil sám od sebe pro nás tři.
Asi už je mnou také nakažen ☺






Myslím, že jim to bude nejvíce slušet na slavnostní vánoční tabuli.
Tam jejich lesk a křehkost nejlépe vynikne.


Andělíčci opravdu přesně pro můj blog...
sklo se nikdy neokouká, je krásné a tak čisté.


Užijte si, MILÉ DÁMY, dnešní "barborkový den" v pohodě a brzy nashledanou!


Objetí všem
Martina

11 komentářů:

  1. Andělíčci jsou opravdu krásní.... na vánoční tabuli.... to nebude mít chybu!
    Hezký den přeje Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Manžel je naozaj zlatý a vybral perfektne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Je to tak krásné a romantické až mám slzy v očích. Krásný adventní čas Tobě i celé rodině Martinko.
    Lenka M.

    OdpovědětVymazat
  4. Nám..... možná ani netušil, jak velkou to má sílu. Mám radost s tebou..... přeji nádherné dny plné takových zázraků, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, jsou krásní... Stačí jedna žena a hned je z tábora domov, stačí jeden vnímavý muž a celý domov září LÁSKOU...

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, to je krása. Dárečky "jentak" jsou ty nejkrásnější.
    krásný adventní čas Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, vidíš jak na tebe muž myslí, a to krásné - koupil jsem NÁM - to potěší, že ? Andělíčci jsou jak studánka křišťálově čistá :o) a moc jim to u VÁS doma sluší. Dnes jsme byli na nákupech u našich německých sousedů a tak jsem tam objevila pár naprosto nezbytných vánočních maličkostí. Už se těším na víkend jak budu další koutky zdobit.... Hezký čas adventní. Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, tak to je naprosto úžasné. Manžel je pozorný a andílci kouzelní. Krásné adventní dny. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  9. MARTI, JSOU KRÁSNÍ.
    MANŽEL MOC POZORNÝ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera Martinko!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Krásní andílci... Přeji příjemné adventní dny... Veronika

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...