neděle 24. srpna 2014

S blížícím se podzimem


nastává 
čas
S  O  V

Posílám nedělní pozdravení Vám všem!


Stává se tradicí, že  každý podzim háčkuji S O V Y.
Předloni to byly maličké sovičky, pak následovala vetší vycpaná sůvka,
vloni jsem háčkovala sovičkový polštářek v příjemně teplých hnědých odstínech, k němuž jsem dostala krásný povlak na veliký polštář od Terinky,
no a letos jsem si vymyslela
 KULATÝ SOVIČKOVÝ POLŠTÁŘ. 




V pátek, když jsem dělala, jak já tomu říkám "každopáteční výpravy za žrádlem" ...odpusťte mi to slovo,
jsem zaskočila do Tesca, kde konečně doplnili některé zboží z F& F Home (celé prázdniny to totiž měli jak vykradené).
Bílou keramickou sovu jsem měla vyhlédnutou už dlouho a teď vidím, jak pěkně se k polštářku hodí.




U nás je dnes docela ošklivo. Teď se dokonce pěkně zatáhlo a asi se schyluje k dešti.
Skoro se hodí vytáhnout voňavou svíčku a trošku si to doma zútulnit.
No nic, uděláme si s manželem odpolední kávičku a já se budu psychicky připravovat na zítřejší nástup do práce ☺




Přeji Vám všem hezký zbytek neděle,
kolegyním kantorkám přeji zítřejší dobré vstávání
a všem hezký pracovní týden!





Objetí všem
Martina

6 komentářů:

  1. Marti, polštářek je moc pěkný, určitě by se líbil i dětem ve škole. Přeji příjemné zahájení školního roku. Pa Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko...děkuji za tvou návštěvu.
      Dětem by se líbil určitě, ale musela bych jich mít 26, aby měl každý svůj. A to bych nezvládla ☺
      Pa Martina

      Vymazat
  2. Je tedy hrozné vidět současně datum a název tvého příspěvku... Ale je to realita a v tvém případě nádherná Martinko! Polštář je fakt parádní, bílá sova a ta svíčka ve skle na Tesco úžasné až nečekané kousky!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      jo jo, teď si uvědomuji, jak brzy se už stmívá.
      No, abych pravdu řekla, byla jsem překvapená, že v Tescu vůbec něco měli. Líbila se mi tam ještě stojací lampa. Byla fakt pěkná, tak se zamyslím ☺
      Pa pa Martina

      Vymazat
  3. Ahoj Marti, polštářek je moc hezký. :-) A zítra přeji šťastné vykročení. Mně osobně vadí 1.září, seznamování se s novými rodiči, vysvětlování...já pak strašně melu, začnu se zadrhávat...hrůza. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů, to je miloučké !!!! Moc krásný polštářek !!!!
    Martinko, držím palečky, ať ten začátek školního roku zvládneš bez větších nervů ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...