sobota 19. července 2014

100% přírodní meduňkovo...citrónové mýdlo


Zdravím Vás všechny v dnešní tropické sobotě...

Pokračuji ve výrobě domácího mýdla, a tak
dnes balím před měsícem uvařené
MEDUŇKOVO...CITRÓNOVÉ
MÝDLO

Jako základ jsem použila směs kokosového, olivového a palmového oleje, samozřejmě obohacenou o výživné a voňavé složky, plus jsem přidala lžíci zeleného přírodního jílu.




Musím přiznat, že toto mýdlo se mi líbí víc než to minulé levandulové.
Je ještě daleko jemnější a jakoby měkčí. 
Levandulové v sobě totiž obsahovalo
sušené kvítky levandule, a tak bylo i lehce abrazivní.



Objevila jsem také jedny super stránky, kde si různé potřeby pro výrobu mýdel můžete koupit.
Je to firma, která má strašně legrační název
EKOKOZA

mají tam opravdu spoustu věcí, a to nejen pro přípravu domácích mýdel





Milé dámy, mějte se  během tohoto víkendu krásně,
opalujte se a nabírejte vitamín D na zimní období, cáchejte se ve vodě
nebo si dejte třeba zmrzlinu,
zkrátka mějte se moc fajn!


Objetí všem
Martina


9 komentářů:

  1. Martinko mýdla vypadají super. Chystám se je taky zkusit, ale stále nějak není čas. Na ekokoze objednávám věci na výrobu sýra a líbí se mi tam i spousta návodů. Chci se zeptat, jestli je výroba mýdla opravdu tak jednoduchá jak na první pohled vypadá. Stále k tomu sbírám odvahu. Měj se moc krásně a přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko,
      moc zdravím
      a ano, je to celkem jednoduché. Chce to vše jen řádně odměřit, umíchat na tu správnou teplotu a pak si pohrát s vůněmi dle své libosti. Mě to strašně baví ☺
      Hezký víkend, Martina

      Vymazat
  2. Martinko, tvé krásné fotečky mi opět připomněly ta úžasná mýdélka, která bych ráda vyzkoušela.Děkuji za odkaz, určitě něco objednám.
    Pa,pa a užívej prázdninových dní v pohodě a klidu.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Martinka nádherné fotky a úžasné mydielka,na výrobu mydielok sa chystám už veľmi dlho ale mám s toho strach.Prajem pekný víkend.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  4. Su perfektne...ja uz budem robit asi iba kastilske....je najlepsie

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmmm.... to musí krásně vonět:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Martinka, az sem ku mne som zacitila tu vonu a zacitila tu hebkost mydla...len tak dalej su krasne, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko,vypadají opravdu nádherně! Úplně mám chuť to taky vyzkoušet. Děkuji za ty kozí stránky, prostuduji :o)
    Moc zdravím a hezkou neděli přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marti krásne mydielka, viem si živo predstaviť ako nádherne voňajú. Vďaka za link na stránku, tiež si preštudujem. Andrea

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...