neděle 15. června 2014

Nový utěráček se ♥ ♥ ♥ ... srdíčky



Příjemný nedělní podvečer moje milé čtenářky.

Před chvilkou jsme s manželem dokončili práce na zahrádce,
a tak už mám čas věnovat se Vám.

Včera jsem si uháčkovala nový utěráček s modročervenými srdíčky

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

...snad proto, že se mi tato námořnická barevná kombinace líbí stále víc...

...snad proto, že se u nás doma "vznáší nová láska".
Naše Teri má hlavu i srdce v oblacích, v břiše jí poletují motýli a je to tak
 krásně romantické...
ještě jsem ji takto šťastnou nezažila
 (chvála Bohu, že to nepřišlo před maturitou ☺☺☺)







Koukám, že defekt na mém foťáku je stále víc a víc vidět.
Mám škrábnutý objektiv, což dělá na fotkách matný flek ... ach jo






Děvčátka...
přeji Vám pohodový vstup do nového pracovního týdne.
Já už mám před sebou jen dva pracovní týdny a pak...
40 dní dovolené.
Jupííí




Objetí všem

Martina



14 komentářů:

  1. Martí, moc hezký utěráček , nikdy mě nenapadlo, že jdou takhle uháčkovat srdíčka.Na posledních 14 dnů se těší i já a moc, tak ať dny hezky utíkají a dalších 40 dnů je báječných :o))
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Piękny, serduszkowy ręczniczek ! Te kolory bardzo podobają mi się podobają bo kojarzą się z wakacjami i urlopem nad morzem. Podobnie jak Ty już za 2 tygodnie mam wakacje tylko krócej bo 35 dni :)
    Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za urodzinowe życzenia:)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti moc hezký a dovolenou ti moc přeju člověk si potřebuje odpočinout.Z jaké vlny jsi to pletla?Zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, to je ale moc krásný příspěvek! U vás opravdu jen samá pozitiva - krásná srdíčka, nová letní láska, vidina dovolené...přeji vám to!
    Mějte se všichni moc a moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Martí moc pěkné....už taky odpočítávám školu a těším se na prázdniny:-) Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Ó pani učiteľky, tak jediné čo Vám závidím je tá dlhá krásna letná dovolenka. Ale vy si ju po celom školskom roku zaslúžite. Užite si ju čo najkrajšie.
    Motýle v bruchu, to je niečo. Najkrajšie obdobie a naozaj prišlo v ten najlepší čas. Tak nech si to mladí užijú.
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Marti, moc přeji Terezce lásku ... a všem kolem ... Mj. můj foťák dnes klekl úplně... co bych dala za pouhý defekt škrábnutí... a tak dnes jsem fotila mobilem...no to je šílenost :-) A Tobě přeji, ať Ti to rychle utíká do vysněné dovolené :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, krásný utěráček ... a všude plno srdíček! Přeji Vám nááádherné dny plné lásky! Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Martinka, krásny uteráčik... veľmi pekné farebné zladenie.. .:) 40 dní dovolenka...aj ja chcem !! :)) pa, a uži si ju, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, to je nádhera. Moc krásný, romantický vzoreček.
    Moc zdravím a přeji krásnou dovču. Anny

    OdpovědětVymazat
  11. třetí fotka z vrchu v dobrém slova smyslu vyčnívá

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné dielko so srdiečkami, slečne zaláskovanej držím palce, nech jej to vydrží čo najdlhšie :)) a prajem ti krásne prázdniny.

    OdpovědětVymazat
  13. Martina supr sirdicka so hezky .Hezky den Karin

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...