čtvrtek 17. dubna 2014

Tradičně na Zelený čtvrtek ...



vařívám "zelenou" polévku.
Někdy je to špenátová, někdy brokolicová a letos je to 
polévka hrášková
s krutonky z italského chleba.


Krásný velikonoční den milé přítelkyně


Dnes je u nás krásně, peřiny mám od rána vyhozené na sluníčku,
peču linecké zajíčky
a vařím  zelenou polévku.

Dnes je Zelený čtvrtek, den, který je součástí Svatého týdne.
Zvláštní je právě v tom, že se vařívaly polévky z prvních jarních bylin.
Konzumoval se i hrách a zelí.
Dnes se nemá jíst maso, a tak ani u nás dnes maso na stole nebude.




Děvčátka...užijte si dnešní krásný den.
Já se zase brzy ozvu, ale teď už musím běžet...☺



A ať už máte dnes k obědu cokoliv,
tak Vám přeji 
DOBROU CHUŤ 






Objetí všem
Martina

4 komentáře:

  1. Mňam, děláš mi chutě. Krásné velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, u nás byly brokolicová :o) Taky s krutonky. Krásně si tu vaši polívčičku nafotila.
    Užij si sváteční dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, tak to my měli tu špenátovou ..... i krutonky byly ..... přeji ti krásný velký pátek ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tos mě zahanbila :o) my se dnes ládovali masem...v poledne i večer... tak to snad doženem o víkendu, to bude kopřivová nádivka pečená v troubě, už se těším! Krutonky krásné, já bych si je dala i bez polévky :o) krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...