středa 5. března 2014

Popadla mě dnes neodolatelná chuť...



...probudit ze zimního spánku malinké mailegácké zajíčky.

Krásný středeční "popeleční" večer milé dámy!


Když jsem dnes jela z práce domů
a opět příjemně svítilo sluníčko,
tak jsem se rozhodla,
že již totálně zlikviduji pozůstatky zimní výzdoby
a vyndám pomalinku všechny mé zajíce.
No a začala jsem těmi nejmenšími.
A protože je dnes Popeleční středa a začíná období půstu před velikonočními svátky...tedy období čtyřiceti dnů do Velikonoc,
tak si velikonoční přípravy budu zkracovat takovýmto postupným dekorováním.




Vloni jsem si pořizovala i stříbrná velikonoční vejce na nožičkách (jsou to vlastně jakési dózičky),
tak jsem je dnes vyndala také...když už, tak už...
Zajíčkům to v nich moc sluší.









V pondělí jsme byli s manželem na procházce a nařezali jsme čerstvé bílé březové větve.
Už mám zase plány, jak je nově využiji.








Mějte se všichni moc fajn...
a někdy příště ahoj !





Objetí Všem
Martina 

12 komentářů:

  1. Zajkovia sú veľmi milučký,fotky sú krásne.A páčia sa mi aj tie strieborné vajíčka.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, věcičky od Maileg miluju ..... a tihle zajíčci jsou mí oblíbení ..... krásné fotky ....jsem moc zvědavá, co chystáš s těmi větvemi ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, už se těším co se bude dít dál. (asi taky půjdu na větve)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Velikonoce-tak už nám to začne:-))))...začínáš Martí moc hezky dekorovat. Tvoje dózy jsem už obdivovala vloni. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, poslední dózičku jsem objevila před chvílí na BR-čekala tam na mě:-) Eva

      Vymazat
    2. Nadhera! U nas leje jako z konve a o jaru si nechavam jen zdat :))

      Vymazat
  5. Martinko, měly jsme úplně stejné myšlenky! Jen já nemám tak kouzelné ušáčky jako ty, krásné fotky!
    Už jsem dokonce koupila i par macešek na terasu:o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Sluníčko vidím, že působí na všechny !!! a ty malý roztomilý zajíčky prostě milujeme ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ušáci jsou fešáci................Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Chutní zajkovia, veľmi pekne nafotené....
    http://mojbavlnenysvet.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...