úterý 25. března 2014

Naškrobená mistička s maceškami


Krásný dobrý den děvčata.


V posledních dnech mám nějak moc práce...nestíhám.
Přesto jsem si o víkendu a včera našla malinkou chvilinku
a uháčkovala jsem nejprve  maceškové květy   
Tedy, abych se přiznala...než jsem získala alespoň nějaký podobný tvar, tak jsem asi tři vyhodila.
Pak se to ale začalo trošku maceškovým květům přece jen podobat, a tak jsem zajásala.
Co ale dál...?
Svícínek ?...květináč ?... ne ne...bude to...
  škrobená bílá mistička














Mističku určitě využiji i na Velikonoce.
Může z ní lehce vzniknout hnízdo a ptačími vajíčky, peříčky a bílými porcelánovými zajíčky.












Mějte se všechny moc hezky.
Posílám k Vám domů vůni fialových maceškových květů.



Objetí Všem
Martina 



23 komentářů:

  1. Mistička se ti moc povedla. Květy se ti moc povedly, nádherně mističku zdobí.

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, veľmi vydarené a nápadité veľkonočné aranžmá. Asi sa nechám inšpirovať :) Čipka a háčkovanie je výborná voľba a s natur dekoráciami ešte viac vyniknú.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko obě verze jsou nádherné. A Ti zajíčci taky nemají chybu. Měj se moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Prostě nádherné.Hezký večer Vera

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, ááááááá opět krásné. Teda ta mistička mne chytla :o) a ač nikdy zrovna moc na velikonoce nezdobím (nebýváme doma), s těmi zajíčky je to úžasné.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, tak tá sa vydarila a je vďačná na ďalšie dekorovanie. Vznikne veľmi jemná a vkusná dekorácia. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Co vic rict nez ze je krasna , zajicci maji nadherne hnizdecko.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné výrobky! A moc hezké aranžmá v té háčkované misce!
    Pěkný den, Marie

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, moc se Vám to povedlo - jak květy macešky, tak nádherná mistička. Moc se mi líbí a obdivuji u Vás, jak umíte ze svých prací hned vytvořit tak nápadité aranžmá..jste zkrátka naší velkou a hlubokou studánkou nápadů :-) :-) přeji krásný den! Lucka

    OdpovědětVymazat
  10. Marti...perfektna miska...a krasne si ju naaranzovala...:) pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  11. Marti to je něžná krása.
    hezké jaro Majka

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko,to je zase taková krása!!Jsi mooc šikovná a vždy máš perfektní fotky.Martinko,moc tě zdravím a přeji ti krásné jarní dny..pá Zuzka

    OdpovědětVymazat
  13. Marti , to je moc pěkná mistička a krásně jsi ji nazdobila.
    Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko, ta mistička je nádherná s těmi maceškami a aranžmá též moc pěkné, a nejlepší je fotodokumentace , měj pěkný večer Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  15. Martinko, vymyslela si to i zrealizovala moc hezky! Každé jaro si říkám, že si jich taky pár uháčkuji, a pořád nic... Tak třeba teď.
    Přeji krásný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Martinko, macešky vypadají jak opravdové. Povedly se a se sněhobílou mističkou tvoří krásnou dekoraci. Líbí se mi i možnost se zajíčky... :-) Hezký večer. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Marti krása :o)Mám i stejného Také jsem si letos už dvě mističky uháčkovala...Mám i stejného zajocha jen já mám jen jednoho :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  18. Marti to je zase nádhera.Kvelikonocům se miska skvěle hodí...Šárka

    OdpovědětVymazat
  19. To je tak krásné, bílé a něžné... A ty macešky - prostě nádhera!!

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná mistička, Marti, moc se mi líbí jako hnízdečko pro zajíčky :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  21. Marti, mistička je úžasná. Super nápad s těmi peříčky :-) Krásnou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  22. Martinko, nádherná jemná dekorace, moc se podařila! Krásné jaro, Maru

    OdpovědětVymazat
  23. Martinko,
    krásně jsi tvořila!! Mistička je krásná i jako hnízdečko!!
    měj se krásně♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...