středa 6. listopadu 2013

Zamilovala jsem se do ...


P E Ř Í Č E K

Ahojky děvčata ...
Po motivu peříček pokukuji už dávno,
a tak jsem si dnes udělala malinkou radost.
Objevila jsem krásný jemňounký svetřík
s motivem 
peříček.
Hned jak jsem ho uviděla, 
věděla jsem, že musí být můj.




A protože jsem dnes opět sama doma,
(moje drahá polovička i dceruška jsou v zápalu sportu ☺)
tak jsem si dotvořila, jako bonus,
věneček s bílými jemnými pírky a mini bambulkami.






Chtěla bych ještě sehnat ložní prádlo s motivem peříček,
ale nevím kde.
Různě hledám po netu...ale zatím neúspěšně.
Tak, kdybyste náhodou věděly,
kde bych ho mohla koupit, tak mi pěkně prosím napište
Děvčátka...všem Vám posílám veliké
DÍKY
za krásné komentáře,
které mi tu píšete...je to moc milé !!!






Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


17 komentářů:

  1. Romantické a moc pěkné. Hezký večer:-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko...moc tě zdravím a děkuji za milý komentář ♥
      Krásný večer, Martina

      Vymazat
  2. Taky se mi moc líbí motiv peří! Mohla bych ho mít všude... Svetr nemá chybu! I na větvích peříčka vypadají skvěle! Krásný večer přeji Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucinko...
      děkuji velmi pěkně za tvou milou návštěvu u mě.
      Přeji ti také krásný večer, Martina ♥

      Vymazat
  3. Pierka sú vďačnou dekoráciou či na jar alebo v zime ale i počas celého roka. Na internete som videla iba vankúše s pierkami na Bellarose, ale celé návliečky nie. Snáď budeš mať šťastie a objavíš. Bolo by to nádherné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Andrejko ♥
      vím vím, na BR mají jen povláčky, ale já bych ráda celé povlečení...někdy jsem marnivá ☺ až běda ☺☺☺
      Andrejko, měj se fajn, pa pa Martina ♥

      Vymazat
  4. Krásné, nadýchané, jen fouknout ;-) Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Martinko,
    Posílám noční pozdrav :o))
    já občas v peříčkách spím- je to asi dva roky, co jsem si pořídila povlečení s peříčky
    a mám je někde o Velikonocích v příspěvku, koupila jsem je se značnou slevou- asi je nikdo nechtěl? :o)) Od té doby jsem je nikde neviděla..
    Peříčka- to je moc pěkná dekorace. A ty máš hezký věneček i svetřík- tak ať se Ti pěkně nosí!!
    Hezké dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, peříčka jsou velmi milá. Celý tvůj příspěvek je milý. Hned mě napadlo, že ti pošlu tento odkaz:
    http://www.youtube.com/watch?v=OM6_qZL_JJg
    přeji hezký den.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Milá moje Martinko..to je zase krásy! Peříčka miluji a ráda je nosím .Tam kde je pírko či Indiánský motiv,tak to je moje.Mám je i jako tetování.Svetřík je úžasný ..také by se mi moc líbil.Tvořeníčko opět nádhera.Jsi moc šikovná a já ráda nakukuji co nového vytvoříš..jen škoda,že ted mám tak málo času a nestíhám častěji nakouknout na blog.
    Přeji ti pěkný den...pá Zuzka

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, tvůj příspěvek mi udělala krásné ráno - je jemný a lehoučký... Moc krásné - svetřík i věneček.
    Přeji pohodový víkend, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. No, Marti, tak ze svetříku mi spadla čelist na zem... takový by se mi také moc líbil... věneček jsi k němu dotvořila vskutku skvostný! Povlečení jsem nikde podobné neviděla, ale kdyby mi cestou někde cvrnklo do nosu, určitě dám vědět. Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, Marti, tak jsem něco našla: http://www.dekorin.cz/dekor-in-cz/0/0/3//9/0/?hledatjak=2&slovo=p%C3%ADrka . Zkus tam mrknout, třeba se Ti bude nějaké povlečení líbit. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že se ten odkaz zkopíroval zkomolený. Každopádně na www.dekorin.cz mají několik druhů pírkového povlečení :o) pa, L.

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...