pondělí 30. září 2013

Kaštanové pohárky


Krásný dobrý den milé blogerky.
Dnes jsem si pro Vás připravila příspěvek slaďounký
 s názvem

KAŠTANOVÉ POHÁRKY



Je to taková malinká sladká mňaminka,
jen tak na tři čtyři nabrání na lžičku,
ale vzhledem k tomu, 
že pohárky podávám k hořké černé kávě,
tak jejich sladkost jemně splyne s hořkostí kávy,
a také proto jsou tak malinké.


K výrobě potřebujeme:

sladký kaštanový krém
 33% smetanu ke šlehání
 pár dílků hořké čokolády "Ledové kaštany"


Jak vidíte,
 tak na dno miniaturního pohárku přijdou dvě lžičky kaštanového krému,
na to přijde pár hoblinek čokolády,
dále pak peřinka ze šlehačky
a na závěr opět pár hoblinek čokolády na ozdobu.





A protože je dneska krásné slunečné odpoledne,
ale zima už je přeci jen cítit,
dala jsem si na lavičku hřejivou kožešinku
a kožešinový polštář.





Sladký kaštanový krém je ke koupi v sítích prodejen Interspar...
a je opravdu mooooc dobrý.






Milé dámy,
přeji Vám všem hezký pondělní a zároveň poslední záříjový večer.
Také Vám ten měsíc tak rychle utekl ?
Mně tedy velmi rychle...





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


21 komentářů:

  1. Mnaaaam...jezkovi oci...sa mi zbehli vsetky slinky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, to jsem ještě nikde neviděla.... takové mňamky:o)
    Tobě také krásný podzim.... jojo, letí to, jako každoročně... do Vánoc letí čas jak splašený a pak se vleče ta dlouhá tmavá zima:-(
    papa, Monča

    OdpovědětVymazat
  3. nepoznám, ale z tých fotiek mám sladko až za ušami......musí to byť fantastické

    OdpovědětVymazat
  4. No a hned zítra posílám muže do špáru :-) musím ten krém mít :-) Marti vypadá to hodně dobře a kaštany mám ráda .pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Tě zdravím moje Martinko......takovou dobrůtku vůbec neznám a určitě výborně chutná,hned bych ochutnala.......letí to opravdu rychle,máme za s sebou první měsíc,viď?
    marti,měj se moc hezky a děkuji za tvé návštěvy u mě,pa,pa ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Marti...teď koukám co jsem to tam napsala o)) opravuji tedy " za sebou " a " Marti " samozřejmě s velkým o)),pa,pa J.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vůbec neznám. Škoda, že u nás není Interspar.
    Znám jen pečené jedlé kaštany.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem neznalec krému...ale vypadá to moc,moc dobře:-) Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, uzasna dobrota. Skoda len, ze unas Interspar nie je. Gastanove pyre a podobne vecicky mam rada. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Marti,vypadá to úžasně mňam..krásné fotky!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Tak o tomhle krému jsem v životě neslyšela, ale vypadá to zajímavě. Tak až se někdy mihnu v Intersparu zakoupím a vyzkouším tvoje pohárky, protože vypadají fakticky jedle:)

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, ty mi děláš chutě! Sladký kaštanový pohárek musí chutnat báječně právě s tou hořkou kávou ....
    Hezké a teploučké podzimní dny, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  13. Martinka, sladký gaštanový krém som u nás v obchode ešte nevidela, ale gaštanové pyré so šľahačkou milujem.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Taky je pro mě kaštanový krém novinka :-o
    Martinko,
    Ty teda umíš nalákat na dobroty ;-)
    Září u nás bylo velmi hektické, ale máš pravdu uteklo, ani nevím jak !
    Krásné slunečné i říjnové dny!

    OdpovědětVymazat
  15. Martinko, tak to vyvolává chutě obrovské a opravdu vyzkouším. Naaranžování skvostné :-). O víkendu jsem upekla dle tvého návodu Linecký koláč s tvarohem, citronovou polevou - vynikající !! Doma pochvala od všech. Já tento koláč běžně dělám i s jablky, ale nikdy mne nenapadlo ho polít citr.polevou. Chuťově fakt moc dobré, jen se po něm zaprášilo.

    OdpovědětVymazat
  16. To bych si prala vyzkouset! Musim se kouknout jestli takovy kastanovy krem je k dostani i u nas, ale jeste jsem o nem neslysela. Fotky jsou kouzelne!

    OdpovědětVymazat
  17. Nestačila jsem polykat :-)) nad tak sladkou dobrotou !!!taky musím vyzkoušet ♥

    OdpovědětVymazat
  18. ...super inspirace...děkuji...Věrka

    OdpovědětVymazat
  19. Martinko, kaštanový krém mám taky moc ráda a tvým pohárkům by opravdu nikdo neodolat.
    Září je fuč a už jsou vlastně Vánoce, jak říká má kamarádka...Ale nebude předbýhat, přeji hezké říjnové dny!
    Pa,Helena

    OdpovědětVymazat
  20. Asi budu muset navštívit Interspar. Toho jsem si nikdy nevšimla. Vypadají luxusně :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Martinko, až pojedu příště do "Sparu" tak vím přesně, co tam koupím, udělala jsi mi s tou svou dobrotou pořádné chutě ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...