pátek 22. března 2013

Jarní čimčaráčci na přání ...


Krásný pátek moje milé...
Před pár dny jsem dostala mail od paní Lucie, která mě žádala, zda bych jí mohla uháčkovat jarní ptáčky čimčaráčky ... bože, já rýmuji ☺
Měli být světle zelení a šedí. Snažila jsem se požadavkům vyhovět, tak snad se budou líbit a budou dělat parádu u paní Lucie doma.




Už se těšíte na Velikonoce ?
Mně letos ani nepřipadá, že by příští týden měly přijít.
Stále je taková zima, posněhává nebo poprchává...
Ani do mytí oken se mi nechce ☺




Přeji Vám milé přítelkyně krásný předvelikonoční víkend...
Mějte se moc fajn...
a brzy zase nashledanou...





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

13 komentářů:

  1. Marti, čimčaráci jsou úžasní a s těmi srdíčky.. krásnýýý.....
    Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Čimčaráčci jsou tedy úžasní, ale jak píšeš, bude jim asi trošku zima... počasí venku velikonocům vyloženě nepřeje, ale SNAD se to aspoň trošku zlepší. Krásný první jarní víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké sluší jim to.No a počasí to už by snad stačilo, a mohlo by se konečně umoudřit a trochu zasvítit sluníčko jedno lakomé.Hezký víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko jsou prostě úžasní a roztomilí!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko ty jsou k sežrání.. nádherní ptáčkové a alespoň u tebe je trochu jarně když venku je to naprdlačku .. měj krásný víkend pa Dita

    OdpovědětVymazat
  6. Čimčaráci sú nádherní, krásne zladení zelenkavo-sivo-rúžoví. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Śliczne ptaszki, Brawo ! Pozdrawiam - Martyna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dziękuję bardzo za miły komplement. Have a nice weekend.
      Martina ♥

      Vymazat
    2. Nádhera Martí ...a ty barvičkyjsou dokonalý:-)))) Hezký jarní víkend. Eva

      Vymazat
  8. Martinko, jsou překrásní .... nádherné barvičky .... fakt krása ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou kouzelní!Hezký večer.Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, já bych tedy byla z tvého ptactva nadšená! Jsou to fakt fešáci...
    A jinak - okna mám umytá, už zase opršená, osněžená, venku pár sedmikrásek a macešek...abych jim na noc dávala šálu...ach jo!
    I tak přeji pohodovou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...