úterý 22. května 2012

To je léto !

Posílám Vám mé milé spoustu hřejivých slunečních pozdravů. U nás je dnes nádherně, opravdové letní počasí. Moc bych se přimlouvala, aby to tak už zůstalo.
A k létu patří jahůdky a k létu patří i moje háčkování... Vyrobila jsem tedy malé prostírky a pytlíček na cokoliv s dekorem jahůdek. Přiznám se, že moje šití ani zdaleka není tak dokonalé jako u mnohých z vás. Potřebovala bych nějaké proškolení :-) :-) :-), abych pochopila různé šicí fígle. Ale co se dá dělat ? V okolí žádnou švadlenku, spřízněnou dušinku, nemám, tak to nějak "pytlíkuji" sama.




Jednou mi soused daroval celé zahradní kolečko starých zavařovacích sklenic. Chtěli je vyhodit...bože, jaká by to byla škoda. Pořádně jsem je vydrbala a uchovávám v nich všechno možné. Velmi hezké jsou i na dekorování...



Včera jsem koupila celou bedničku jahůdek, takže dneska je večeře jasná...jahodová variace :o)

Jahody Jahody 

Pro dnešek se s Vámi loučím, posílám Vám voňavé jahodové opojení...



Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


34 komentářů:

  1. Martinko krása a moc hezky ti to ladí s GG!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miško...děkuji velmi pěkně. A máš pravdu GG je hodně variabilní a hodí se k ledasčemu...pa pa a krásný den Martina

      Vymazat
  2. Krásné, moc krásné ... hmmm a jahody vypadají skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji za milá slova. neznám člověka, který by neměl jahůdky rád :-) Hezký den Martina

      Vymazat
  3. Marti nádherná práce, jsem nadšená, máš u mne na blogu ocenění pá Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko...moc ti děkuji za pochvalu a ještě větší dík za ocenění. Měj se fajn Martina

      Vymazat
  4. Martinka, krásna práca, a sklené poháre sú výborný úlovok. Na jahodách si pochutnáme tento víkend na chalupe, už dozrievajú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko...moc děkuji za pochvalu. Vy už budete mít jahůdky na zahrádce ? Tak to je super...já jsem je musela teprve koupit. Krásný den Martina

      Vymazat
  5. Martinko, tak ti musím napsat, že to tedy pytlíkuješ parádně! Látka je krásná a tvoje háčkování ji krásně dozdobilo.
    Taky jsem zdělila bedýnku podobných sklenic, asi 2 i s "komínkem", taky byly k vyhození...hrůza pomyslet :o)
    Měj hezký letní večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Helenko...ty jsi tak zlatá...já ti moc děkuji !!!! Jinak já tyhle staré poklady sbírám, moje dcera sice říká, že sbírám staré krámy a říkám tomu umění, ale kdo ví, třeba do toho jednou doroste a pak bude ráda za to, co mamča nashromáždila. Helenko...krásný den, pa pa Martina

      Vymazat
  6. Martinko krásně jsi to ušila a ještě krásněji obháčkovala... a všechno ti to úžasně ladí... jahůdky bych si hned taky dala. měj krásné dny Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj zlatíčko...za tebou v šití stojím asi milion kilometrů. Ale snažím se alespoň nějakou drobnost spáchat :-) Měj krásný den ty i dětičky, pa pa Martina

      Vymazat
  7. Martinka, ja si myslím, že ty nepotrebuješ žiadne preškolenie. Prestieranie aj pytlíček sú prekrásne. a to háčkovanie. Fotky s jahodkami nemajú chybu. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko...ty jsi zlatá...ale ano, proškolení by se mi moc hodilo. Měj krásný den, pa Martina

      Vymazat
  8. Ahoj Marti, šití i háčkování je moc povedené a vše jsi krásně nafotila. Moc se těším, až se nám taky urodí jahůdky.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janičko, děkuji ti velmi pěkně za pochvalu. I my máme pár sazeniček jahod, malé už na nich jsou, ale ještě si počkáme, než se urodí. Krásný den Martina

      Vymazat
  9. Martinko, co napsat. Prostírky s tvojím přizdobením jsou krásné. Opravdu letní vzor. Moc se mi všechno líbí i jak jsi vše nafotila.
    Hezký večer IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivuško...moc si vážím tvých krásných slov- děkuji moc!!! Krásný den přeji Martina

      Vymazat
  10. Marti, nádhera,takhle bych chtěla umět šít.Kde se dá sehnat ta krásná látečka?moc zdravím.Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko...nenech se zmýlit, moje šití je zatím jen o rovných švech :-) Látečku jsem sehnala přes MMB u prodejce Petr P. (aromis). Krásný den ti přeji Martina

      Vymazat
  11. Krásná práce!Prostírky i pytlíček jsou dokonalé!Nádherné!Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...velmi pěkně děkuji za pochvalu. Zdravím tě též a přeji krásný slunečný den, Martina

      Vymazat
  12. Martinko,
    nádherně sladěno, vytvořeno a vyfoceno :-)
    A jahůdky , ty já také můžu , už se na ně moc těším ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko...jahůdky to je mňaminka viď ? My je máme také rádi. Moc ti děkuji za pochvalu, měj krásný den Martina

      Vymazat
  13. Nádherný jahůdkový příspěvek -- tvé pytlíčky i háčkování je krásné :o) a máš to moc hezky nafoceno.Krásné dny přeju Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, moc moc ti děkuji za pochvalu, jsi zlatá. Užij si dnešní teplý den v pohodě, pa pa Martina

      Vymazat
  14. Jedním slovem nádhernéééé... Moc se mi líbí šité věci spojené s háčkováním. Z příspěvku se ke mě domů nese krásná letní atmosféra, plná pohody a lenošení.
    S přáním krásných dnů Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško...moc vám děkuji za pochvalu. Mějte krásné dny, Martina

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné háčkování. Jahůdky mám moc ráda a děti taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Amelie...moc děkuji za pochvalu a přeji krásný víkend, pa Martina

      Vymazat
  17. Martinko...moc krásné jahůdkové tvoření a nádherné fotečky.Jsi veliká šikulka a vše co vytvoříš je dokonalé.Jahůdky miluji.
    Posílám pozdrav Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko...moc tě zdravím !!!!! Děkuji za tvoje zastavení u mě a milá slova. Pa pa a krásný sluníčkový víkend posílám k Vám, Martina

      Vymazat
  18. Ahoj Martinko!!
    Tady je krásně!! Tenhle dekor jahůdek od GG
    je pro mne spojený s létem už dlouho.
    A moc hezky jsi tvořila, prostírky i pytlíček
    jsou krásné a něžné!!
    A poslední fotka?
    Pořád po Pernilla white pokukuji!! :o)))
    Posílám moc a moc pozdravů,
    měj se krásně :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Jarunko...děkuji ti moc za tvou návštěvu u mě a krásná slova. Vždycky se těším z milých lidiček, mezi kterými ty jsi na prvním místě !!!! Měj se moc fajn, pa pa Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...