sobota 24. března 2012

Sladká veselá vajíčka...

Krásné sluníčkové odpoledne mé milé. Dnes je tak nádherně, úplně mám lepší náladu. Jak víte, mám sedmnáctiletou dceru Terezku. A i když už je veliká, tak jsem pro ni nedávno koupila barevná velikonoční vajíčka. Jsou tak roztomilá, že přímo svádí k dalšímu dekorování.




Bude to legrační, až jí je naplním sladkými dobrotami... 0-) 0-) 0-)






Háčkované ptáčky už mám dlouho a docela se, myslím, k vajíčkům hodí...





Užijte si dnešní krásný den...




Všechny Vás objímám
Vaše Martina

9 komentářů:

  1. Nádherné fotečky,moc hezky jsi to nadekorovala!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo...děkuji moc za tvůj komentář. Krásnou neděli přeji Martina

      Vymazat
  2. Martinko, jsou velké, ale pořád naše děti, viď! Načančala si je ale parádně, kdo by je nechtěl!
    Moc se mi líbí i tvé polštáře z minulého příspěvku.
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko...přesně tak, děti máme veliké, ale my je pořád vidíme jako maličké. Děkuji ti moc za tvůj komentář, pa Martina

      Vymazat
  3. Moc hezký nápad jak oživit vajíčka na koledu :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko....moc krásně jsi nafotila ta veselá vajíčka....a s ptáčky jsou ještě krásnější.
    Sluníčkovou neděli Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko...děkuji ti velmi pěkně za tvou chválu. Vždyť se učím i od tebe a ty jsi hoooodně dobrá učitelka. Pa pa berunko, pohodový nový týden Martina

      Vymazat
  5. Dobrůtky jsou třeba v každém věku..a vajíčka s ptáčky jsou dokonalá..Terezka bude mít velkou radost :-) pohodový den, papa Věrka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...