sobota 3. března 2012

Odpočinek po práci...

Krásný den mé milé. Dneska jsme celý den byli venku a dopřávali zahrádce první úlevu po zimě. Stříhali jsme stromky, keře a hlavně naše psí víno, které už plot obtáčí ze všech stran a dokonce se tlačí na návštěvu i k sousedům. Museli jsme to tedy vzít opravdu radikálně, protože šlahouny už byly opravdu několikametrové. Obrázky ze zahrádky vám ale ukážu později, až bude vše úplně uklizené a připravené na jaro.
A protože po práci je nutná relaxace, udělala jsem si brusinkový čajík do krásného hrníčku Rosie White, vzala si hřejivý pléd a chvíli poseděla na terase. Je už ale chladno, a tak jdu domů...přece jen je teprve 3. března a na dlouhé sezení venku to ještě není.






Z nové kolekce GG mám opravdu radost. Rosie White je nádherný dekor, ale ještě mám spadeno na Doru White. Ta je také překrásná.











Pro dnešek se s vámi loučím a přeji pohodový sobotní večer
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

6 komentářů:

  1. Ahoj Mart, tahle kolekce je opravdu nádherná. Hrneček už na mě asi čeká na poště.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko...kolekce se opravdu povedla a hrneček je ve skutečnosti ještě daleko hezčí, pa pa M.

      Vymazat
  2. Ahojky dnes bylo opravdu krásně,také jsme byli venku!GG je nádhera,já pro změnu vybrala Pernilla White,ale Dora je také úžasná v tom s tebou naprosto souhlasím!Krásné fotečky!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko...Pernilla je moc krásná, určitě ti bude dělat radost, pa pa M.

      Vymazat
  3. Hezkou neděli a odpolední relax! Martinko, objevila jsem až nyní tvůj blog a jsem nadšená! Ráda se budu - s tvým dovolením vracet... Šálek GG je úžasný, také mám na něj spadeno...
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru...vítám tě u mě a moc mě těší, že se ti tady líbí. Jsi tu z celého srdce vždy vítána, pa pa Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...