pondělí 27. února 2012

Puntíky kam se podíváš...

Krásný pondělní den mé milé...
U nás dnes krásně svítí sluníčko a za oknem to vypadá opravdu jarně. Venku to ale asi tak jarní nebude, a tak jsem dostala chuť vyndat si alespoň doma mé puntíkaté hrnečky v jemných světlých barvičkách...Je to barva mladé travičky a jarního nebe...




Aby vše krásně ladilo, uháčkovala jsem hrnečkům i podložky ve stejných odstínech...






Samozřejmě nesmí chybět mé oblíbené porcelánové lžičky...







Přeji Vám krásný celý týden
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

16 komentářů:

  1. Krásné,jarní.Moc se mi hrnečky i podložky líbí.Krásný pohodový týden přeje věra

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko..krásný ♥ kouzelný ♥ miluju jaro a tyhle jemné pudrovky..u nás v sobotu..balada, neděle-snížek..dneska mrzlo :o)) ale za oknem fajnově..měj krásný nový týden plný jemných barviček !! papa Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně jarní. Moc pěkné podložky jsi k hrnečkům uháčkovala, vypadá to úžasně.

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti moc pěkné podložky pěkný den Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, to je nádhera!!!!!! nemáš návodíček??? ...sííííím:-)))
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katuško, napiš mi na mailík a domluvíme se. Návod nemám, dělala jsem podle oka, ale řeknu ti jak. Pa Martina

      Vymazat
  6. Mrtinka, krásne fotky a ešte krajšie farby. Už nech je tu jar. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. MOC KRÁSNĚ LADÍŠ.
    HEZKÉ KOUKÁNÍ.
    PĚKNÉ DNY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Milé dámy..moc vám děkuji za krásné komentáře. Moc si toho vážím, mějte se fajn Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, krásně Ti to ladí, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko....nádherné fotečky....i já mám takové barvičky moc ráda.....a podložky k tomu krásně ladí.
    Měj se pohodově Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Marti ... krásně Ti to ladí ... puntíky jsou super ... já po GG taky pokukuji ... ale nevím kdy se mi to splní ...

    ... pěkný večer ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelko...moc vám děkuji za komentář.
    Janinko...zdravím tě a děkuji ti za tvou pochavlu, pa pa
    Denisko...určitě si GG pořiď. Také jsem začínala opatrně a teď v tom jedu :-)

    Milé dámy, těším se zase příště nashledanou Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je kráááááááááása!Michaela

    OdpovědětVymazat
  14. Michaelko, moc Vám děkuji a jste u mě vždy vítána ! Martina

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...